• Nadat de factuur hoger was dan vooraf afgesproken was er bij de medewerkers begrip voor het misverstand maar mochten ze vanuit directie geen correctie maken op de
    factuur. De directie is niet klant gericht en denkt alleen aan eigen resultaat. Jammer daardoor bij ABAB vertrokken en in mijn huidige functie als algemeen directeur missen ze een nieuwe klant.

    Sterke punten
    Betrokkenheid medewerkers

    Zwakke punten
    Directie niet klantgericht

    Door EvB op 16 november 2019 Reageer

  • Ik zat al jaren bij dezelfde accountant totdat hij een jaar geleden werd overgenomen door 216. Er zou niets veranderen. Zeiden ze... Binnen de kortste keren gingen alle prijzen belachelijk veel omhoog, als je daarover een vraag stelde moest je ook daar flink voor betalen. Er werd opeens heel agressief gedaan over rekeningen betalen. Ze hebben me een jaar uitgemolken en toen had ik er genoeg van. Ik zou zeker een ander kantoor zoeken.

    Zwakke punten
    duur, agressief. Zeker niet aan beginnen.

    Door Liz op 3 oktober 2019 Reageer

  • Heb via werkgever al enige tijd info opgevraagd over een probleem.

    Inmiddels 5 weken nooit wat gehoord. Inmiddels overgestapt naar snelstart

    Sterke punten
    zo een slechte klantenservice. Vooral wanneer er problemen zijn dat de sterke punten niet van toepassing zijn

    Zwakke punten
    slechte service waardoor pakket te weinig kunnen gebruiken voor oordeel

    Door S Toelsie op 5 september 2019 Reageer

  • Exact als pakket werkt totdat je schade hebt of software problemen. Vervolgens wordt niet adequaat gehandeld en bij schade wordt alles gedaan om daar onderuit te komen.

    Ze vertrekken zelfs informatie aan derden zonder toestemming!!!

    Sterke punten
    eigenlijk niet meer. pakket heeft vaker fouten en oplossen van het probleem duurt zo lang dat voor een accountant of boekhouder de meerwaarde van het pakket er niet meer is

    Zwakke punten
    * verstrekken informatie aan derden zonder toestemming
    * software problemen die leiden tot omzetderving en schade wordt niet adequaat en snel op gehandeld. Schade herstellen of vergeoden is helemaal niet aan de orde
    * duur

    Door Finan. Str. op 13 augustus 2019 Reageer

  • Exact als pakket werkt totdat je schade hebt of software problemen. Vervolgens wordt niet adequaat gehandeld en bij schade wordt alles gedaan om daar onderuit te komen.

    Ze vertrekken zelfs informatie aan derden zonder toestemming!!!

    Sterke punten
    eigenlijk niet meer. pakket heeft vaker fouten en oplossen van het probleem duurt zo lang dat voor een accountant of boekhouder de meerwaarde van het pakket er niet meer is

    Zwakke punten
    * verstrekken informatie aan derden zonder toestemming
    * software problemen die leiden tot omzetderving en schade wordt niet adequaat en snel op gehandeld. Schade herstellen of vergeoden is helemaal niet aan de orde
    * duur

    Door Finan. Str. op 13 augustus 2019 Reageer

  • Ik sluit me volledig aan bij de vorige review over Accon, beloven inderdaad je aangifte tijdig te doen en vervolgens gebeurd er niks, alleen maar loze beloftes van hr Epema, altijd als excuus gebruiken dat ie het zo druk heeft( zeker druk met alle shit die hij veroorzaakt) Deze kerel deugt niet en is alleen maar bezig met zijn zakken te vullen, er is weinig zicht op waar ze mee bezig zijn, kortom een shit bedrijf!

    Sterke punten
    0,0

    Zwakke punten
    Doen hun werk niet naar behoren, liegen.

    Door Linda op 1 juni 2019 Reageer

  • Jammer dat het zo moet maar blijkbaar werkt het bij Accon zo dat je eerst openlijk moet klagen voordat ze een keer in actie komen.

    Van mijn boekhouding hebben ze een puinhoop gemaakt. Ik krijg onterechte belastingaanslagen en het is totaal onduidelijk waar ze mee bezig zijn.

    31 oktober 2018 heb ik aangegeven de gegevens van mijn boekhouding te willen ontvangen omdat ik naar een andere boekhouder overstap en 7 maanden later heb ik nog niks.

    Elke keer wordt ik aan het lijntje gehouden en pas als ik de directie in de CC zet gebeurt er heel even iets. Daarna is het weer volledig stil.

    En een klacht indienen heeft ook geen zin. Alle schuld lag bij mij en zij hadden niks verkeerd gedaan. Niemand die luistert maar vooral hun eigen straatje schoonvegen.

    Waardeloos. Wegblijven of wegrennen.

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Communicatie, aanleveren van de benodigde stukken, belastingaangifte op tijd regelen.

    Door Stephan op 23 mei 2019 Reageer

  • Geven geen advies, maken veel fouten, zijn ontzettend duur en als je ze nodig hebt niet bereikbaar

    Door Marian op 22 mei 2019 Reageer

  • Zeer ontevreden, zijn niet klantgericht, maken veel fouten en zijn arrogant

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid; ze zijn niet service gericht, reageren heel traag. Ze dienen aangiftes te laat in waardoor de klant boetes krijgt.
    Professionaliteit: ze maken fouten en zijn totaal niet proactief.

    Door Jan op 4 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Een ontzettende nare ervaring met dit accountantskantoor in Nijkerk. 5 jaar klant geweest en na 4 jaar ontstond er een enorm verloop binnen het ADW Accountants kantoor in Nijkerk.

    Na het verloop kwamen de fouten (aanmaningen richting reeds betaalde klanten) extra meerwerk, zonder enig overleg of goedkeuring vanuit ons en tussentijdse uurtariefsverhogingen van ongeveer 20%.

    Toen de vragen vanuit ons kwamen hierover, werd de zaak grimmiger en kwam direct het dreigement met incasso bureau en deurwaarder.

    Advies: blijf ver uit de buurt van ADW Accountants in Harderwijk of Nijkerk. De praktijken van dit kantoor zijn niet accountant waardig

    Door Jan Peter op 28 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Sinds ± een jaar werkte ik samen onder de oude voorwaarden van Ageras. In september zijn mijn credits vanzelf opgehoogd, omdat ik onder een minimum positie kwam. Onbewust; maar er werd ineens ± € 1.000 in rekening gebracht voor nieuwe credits. Vooruit dan probeer ik het nog maar een jaar, dacht ik. Nu blijken de voorwaarden te zijn veranderd en mag ik voor mijn credits 9 maanden meekijken voor mogelijke leads. Echter moet ik in de toekomst voor een lead 30% (1e jaar) en 10% (alle opvolgende jaren) gaan betalen. Dit pas niet bij mijn bedoelingen. Uitleg gekregen, maar ik blijf van mening dat de nieuwe voorwaarden niet bij mij passen. Ageras weigert mijn credits terug te betalen. Niet netjes van Ageras.

    Sterke punten
    met de nieuwe voorwaarden: geen

    Zwakke punten
    eenzijdige wijziging algemene voorwaarden

    Door Maartje Kuij op 10 november 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ageras is een bedrijf dat de leveringsvoorwaarden in hun eigen voordeel verandert als hen dat uitkomt. Vooruit betaald en je weet niet waarvoor. Niet Doen

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    heleboel

    Door ella kooy op 30 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.