Accountants en Adviseurs | ABAB
ABAB helpt ondernemers ondernemen en is daarin al ruim 90 jaar succesvol. Door multidisciplinair te denken kunnen we u bijstaan op vele gebieden.
Sinds we een andere accountant toegewezen hebben gekregen is de service waardeloos. Mevrouw Triki doet de aangifte pas 3 maanden later dan wij de documenten hebben ingeleverd waardoor wij pas na onze vakantie de eventuele teruggave ontvangen. Vervolgens schuift ze dan ook nog de schuld in onze schoenen omdat wij later opeens documenten kregen van onze werkgever die ook nog doorgestuurd moesten worden. Documenten waar zij niks vanaf wist, maar toch als excuus gebruikt om de schuld bij ons te leggen ipv haar eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Sterke punten Geen meer sinds we een andere accountant toegewezen hebben gekregen
Zwakke punten Laks met aangifte indienen en je wordt totaal niet op de hoogte gehouden
Nadat de factuur hoger was dan vooraf afgesproken was er bij de medewerkers begrip voor het misverstand maar mochten ze vanuit directie geen correctie maken op de
factuur. De directie is niet klant gericht en denkt alleen aan eigen resultaat. Jammer daardoor bij ABAB vertrokken en in mijn huidige functie als algemeen directeur missen ze een nieuwe klant.
Zeer ontevreden, zijn niet klantgericht, maken veel fouten en zijn arrogant
Sterke punten Geen
Zwakke punten Klantgerichtheid; ze zijn niet service gericht, reageren heel traag. Ze dienen aangiftes te laat in waardoor de klant boetes krijgt.
Professionaliteit: ze maken fouten en zijn totaal niet proactief.
Waardeloos
Sinds we een andere accountant toegewezen hebben gekregen is de service waardeloos. Mevrouw Triki doet de aangifte pas 3 maanden later dan wij de documenten hebben ingeleverd waardoor wij pas na onze vakantie de eventuele teruggave ontvangen. Vervolgens schuift ze dan ook nog de schuld in onze schoenen omdat wij later opeens documenten kregen van onze werkgever die ook nog doorgestuurd moesten worden. Documenten waar zij niks vanaf wist, maar toch als excuus gebruikt om de schuld bij ons te leggen ipv haar eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Sterke punten
Geen meer sinds we een andere accountant toegewezen hebben gekregen
Zwakke punten
Laks met aangifte indienen en je wordt totaal niet op de hoogte gehouden
Discussie factuur
Nadat de factuur hoger was dan vooraf afgesproken was er bij de medewerkers begrip voor het misverstand maar mochten ze vanuit directie geen correctie maken op de
factuur. De directie is niet klant gericht en denkt alleen aan eigen resultaat. Jammer daardoor bij ABAB vertrokken en in mijn huidige functie als algemeen directeur missen ze een nieuwe klant.
Sterke punten
Betrokkenheid medewerkers
Zwakke punten
Directie niet klantgericht
Waardeloos
Geven geen advies, maken veel fouten, zijn ontzettend duur en als je ze nodig hebt niet bereikbaar
Servicegerichtheid ver te zoeken
Zeer ontevreden, zijn niet klantgericht, maken veel fouten en zijn arrogant
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantgerichtheid; ze zijn niet service gericht, reageren heel traag. Ze dienen aangiftes te laat in waardoor de klant boetes krijgt.
Professionaliteit: ze maken fouten en zijn totaal niet proactief.